Diëtistenpraktijk ViVo

Contact en afspraak

Heeft u vragen, of wilt u een afspraak maken?
​Neem contact op via onderstaand e-mailadres of telefoonnummer (ook WhatsApp), of vul het contactformulier in.  

Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

​Diëtistenprakijk ViVo, Visie op Voeding
Monique Dijsselhof


Locaties

  • In Vitus Paramedisch Centrum: Schapenstraat 198, 1211 HL  Hilversum

     Locatie Schapenstraat 198 (Vitus Paramedisch Centrum)
 

  • In Medisch Centrum Spanderswoud: Regentesselaan 20, 1217 EG  Hilversum

    Locatie Regentesselaan 20 (MC Spanderswoud)


Emailadres

contact@vivodietetiek.nl

Emailadres voor zorgverleners (beveiligde e-mail)

dietistenpraktijkvivo@zorgmail.nl                                                                        

Telefoonnummer/ WhatsApp

06 - 25 09 30 05

Tijdens behandelingen ben ik niet in de gelegenheid de telefoon op te nemen. Spreek evt. de voicemail in, en ik bel u zo spoedig mogelijk terug.


Openingstijden van de praktijk

Dag

Locatie ochtend

Locatie middag

Tijd

Maandag

Regentesselaan

Schapenstraat

8.30-17.30 uur

Dinsdag

Schapenstraat


8.30-17.30 uur

Woensdag

Schapenstraat

Schapenstraat

8.30-17.30 uur

Donderdag

Regentesselaan

Schapenstraat

8.30-17.30 uur

Vrijdag

Regentesselaan

Regentesselaan

8.30-17.30 uur


Contactformulier


Privacyregeling en klachtenprocedure

Zie bijgevoegd document voor de privacyverklaring (hoe de praktijk omgaat met uw privégegevens).  

Privacyverklaring
Privacyverklaring.pdf (717.24KB)
Privacyverklaring
Privacyverklaring.pdf (717.24KB)



Klachtenprocedure

De diëtist doet er alles aan om goede zorg te verlenen. Als u toch een klacht heeft, probeer deze dan eerst te bespreken met uw diëtist. Als een klacht niet onderling opgelost kan worden, kunt u een klacht indienen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris via bemiddeling@quasir.nl. De onafhankelijk klachtenfunctionaris bekijkt uw klacht, geeft advies over het indienen van een klacht, helpt bij het formuleren ervan en zoekt naar een oplossing. Is uw klacht nog niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt uw klacht indienen bij Geschilleninstantie Zorggeschil (GZ) , via info@zorggeschil.nl. Meer informatie op www.zorggeschil.nl.
De geschilleninstantie staat onder leiding van een onafhankelijk voorzitter. De commissie probeert alsnog tot een oplossing te komen. 


 
 
 
E-mailen
Bellen